Hoe Ga Jij om met Negatieve Energie? Laat Een Reactie Achter Op Deze Blog en Maak Kans op Een Persoonlijke Coachingsessie t.w.v. € 2000,00

Mindpower Club 28 september

‘Hoe ga ik om met Negatieve energie?’ is een vraag die velen bezig houdt. Er zijn 4 strategiën hoe dit te doen. De één effectiever dan de ander! Wat werkt nu wel en niet voor jou? Op 28 september neem ik die 4 strategiën graag met je door en vooral gaan we samen afstemmen wat wel en niet voor je werkt.

Schrijf Je Direct In Voor deze Fantastische Sessie!

Het beste werkt dit met ‘real life cases’ over hoe om te gaan met zaken als:
• Relatie issues
• Tegenslagen
• Plotseling overlijden dierbaren
• Ernstige ziektes
• Professionele problemen
• Ontslagen
Kortom: ‘Shit Happens’. Iedereen krijgt wel eens een klap. Hoe ga je daar het best mee om en hoe maak je daar dan juist meer een nieuwe hit van?

Geef ajb jouw reactie of je een van de drie deelnemers wilt zijn waar we na de pauze de 4 strategiën mee gaan afstemmen wat het beste voor jou werkt. Je zult er heel veel aan hebben. Van alle reacties pikken we er één uit die een persoonlijke coachingsessie met mij ontvangt, met betrekking tot jouw business/situatie (t.w.v. 2.000 euro).

Schrijf Je Direct In Voor deze Fantastische Sessie!

Let’s Make Magic!
Robert Benninga en het HiT Team.

Schrijf Je Direct In Voor deze Fantastische Sessie!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

45 reacties op Hoe Ga Jij om met Negatieve Energie? Laat Een Reactie Achter Op Deze Blog en Maak Kans op Een Persoonlijke Coachingsessie t.w.v. € 2000,00

  1. Hoe ga ik om met negatieve energie? Daarvoor kijk ik eerst naar de context die gemaakt heeft dat ik iets als negatieve energie ervaar en wat de oorzaak daarvan is. Ontstaat dat door omgevingsfactoren, zoals b.v. problemen in de werk- c.q. privé-omgeving of door mijn eigen handelen en visie daar op? Vervolgens ga ik na wat ik daar zelf aan kan doen en wat mijn rol daarin zou kunnen zijn. Als daar iets aan te doen is, ben ik al bezig met het proces negatieve energie om te zetten in positieve energie. Als daar niets aan te doen is, houd ik op met mij er druk om te maken, omdat dat de negatieve energie alleen maar zou versterken. M.a.w. Je moet je alleen maar druk maken om zaken waar je invloed op hebt en niet om zaken waar je niets aan kunt veranderen.
    Dank dat je ervoor gezorgd hebt dat ik mijzelf ben gaan afvragen hoe ik het beste met
    negatieve energie kan omgaan.

    Met vriendelijke groet,
    Eric van Baarschot
    Algemeen Directeur salto Eindhoven

  2. Marcel Hof zegt:

    Ik ga zo weinig mogelijk om met negatieve energie. Alles wat uit je ego komt is een verkramping en verkleining van wie je werkelijk bent; kracht,positiviteit, openheid,eerlijkheid, helderheid,liefde.M.a.w. wat je aandacht geeft dat groeit(dus ook negatieve aandacht) en mijn manier is dat door de negativiteit te omhelzen je het makkelijker kan loslaten.Het negatieve mag er daardoor helemaal zijn en kan daardoor eenvoudig losgelaten worden zonder spanning. Dus niet het weg willen hebben maar het juist omhelzen, ook dat is onderdeel van het leven. Dus gerichte positieve aandacht, zodat het later geen aandacht meer vraagt..

  3. Mieke Groenendijk zegt:

    Uit iedere negatieve ervaring valt iets positiefs te halen en zijn er leermomenten.
    Relativeren is een erg belangrijke karaktereigenschap die er zeker toe kan bijdragen om negatieve ervaringen om te buigen in iets positiefs. Ik heb best wat minder prettige dingen meegemaakt de afgelopen 3 jaar. Maar het was de moeite waard om door deze dalen te gaan. Het heeft me wel gebracht waar ik nu ben. En daar ben ik best wel trots op.

    Groet Mieke

  4. Louise Klijn zegt:

    Beste Robert,
    Hoe ga ik om met negatieve energie? Niet altijd het zelfde en nog niet altijd met het meest gewenste resultaat. Vandaar dat ik heel graag één van de 3 deelnemers zou willen zijn waarmee de 4 strategieën worden afgestemd. En op mijn doelenkaartje zet ik alvast de persoonlijke coachingsessie met betrekking tot mijn business 🙂 zodat het universum weet welke kant zij die op kan sturen.
    Zo’n 7 jaar geleden zat ik vaak in een voor mij destructieve relatie, een rolstoel, had ik zwaar overgewicht, deed alles aan mij pijn en was ik voor veel zaken afhankelijk geworden van anderen. Heel veel van deze issues heb ik met succes aan kunnen pakken. Waar ik op dit moment nog moeite mee heb is een financieel gezond bedrijf op poten te zetten, zodat ik mijn schulden problematiek aan kan pakken en op alle gebieden een rijk en gezegend leven kan leiden. Dus bij deze een hulpvraag aan jou: Beste Robert, mag ik één van de drie zijn?

    Warme groet,
    Louise Klijn
    Wellnesscentrum Breda

  5. Verander eerst wat je niet leuk vindt, accepteer het als je het niet kunt veranderen en ga dan iets doen wat je leuk vindt. “Happiness is simply to feel good” is mijn zelf verzonnen lijfspreuk en hier probeer ik naar te leven.
    Het leven brengt zichzelf in balans, geboorte – groei – verval – dood – geboorte …., het een bestaat niet zonder het ander. Het geldt voor alles en iedereen: wij zijn niets meer of minder dan de planten en dieren om ons heen.
    Jammer dat ik er niet bij kan zijn, Robert, ik vind het een mooi thema.
    Love & happiness,
    Dicky

  6. Michael Boeren zegt:

    Hé Robbert,
    dank zij je mailing zit ik met mijn frustratie in de weg dat ik zo netjes blijf, zo keurig en beheerst. Daar dwing ik wel respect mee af, bij de meeste collega’s die weten dat ik ontslagen ben per 1 oktober a.s.. Maar ik ben daar nog niet klaar mee en ik heb ook geen idee waarom ik kies voor deze weg.

    • Hi Michael, vervelende situatie man. Jammer dat ik dit nu pas lees nu we net een geweldige HiT Reality Check gedaan hebben vandaag en vanavond. Contacteer me ajb direct via benninga@mindpower.nl hoe we voor de HiT Reality Check van 2 november iets speciaals voor je kunnen regelen. Want dat is een protocolo dat waarschijnlijk heel belangrijk voor je is in je huidige situatie.
      Graag ook ff je telefoonnumer via mijn e-mail, dan bel ik je graag even. Hou je taai, Robert

  7. July Koster zegt:

    Dag Robert,
    Onlangs verbrak ik een vriendschapsrelatie omdat ik geen zin meer had in de voortdurende negatieve energie. De ontmoetingen die we hadden maakten me vooral moe en moedeloos, nog zelden werd ik er blij of energiek van. Ik vind het niet iets om trots op te zijn, noch heeft het me in eerste instantie opgelucht. Wel geeft het me op den duur rust en heb ik er vrede mee. Het is geen standaard reactie mij, maar een soort uiterste noodoplossing. Soms werkt het gewoon niet (meer) tussen twee mensen.
    Wat denk je ervan?
    Warme groet van July

    • Ja, als de koek blijkbaar op is, is de koek op en blijven er slechts kruimeltjes op de vloer waar niemand zin in heeft die op te rapen. 28 september zal je hoogswaarschijnlijk enorme inzichten en concrete instrumenten geven. Stel je open op en zie wat het je zal brengen! Ciao, Robert

  8. zwemmer zegt:

    ik zie negatieve energie als een paar stappen achteruit om vervolgens weer te springen naar het hoogste doel dat ik mij zelf heb gesteld
    ik merk keer op keer dat ik juist de kracht haal uit tegenslag
    in relaties denk ik altijd hoe ik mij zelf behandel zo behandelen mij relaties mij en dat geeft een groot stuk ruimte aan de ander

    voor overlijden denk ik dat je mensen beter los kan laten in liefde en dankbaar zijn voor dat ze in je leven waren en ze leven verder in je hart

    profecionele problemen pak ik stuk voor suk aan met een focus op de oplossing
    en laat mijn beperkende emoties dan ook thuis

    en bij ontslag grijp ik mijn kans om mijn dromen te realiseren

    ik geloof dat waar je je focus op richt je richting bepaald dus vind ik focus en actie een
    speer punt om te komen waar ik wil zijn en om te gaan met shit wat vandaag je heel erg raakt is om 5 jaar om te lachen dus alles is heel relafant
    ik ben dankbaar en blij en accepteer dat het is wat het is

    in liefde en licht paula

    • Hi Paula.
      Ja accepteren is dé weg, altijd; er is soweiso geen keuze! Hoezeer de ego zich daar ook tegen verzet.
      Kijk ook eens naar verschil de Gulden Regel (behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden) en de Platina regel (behandel de ander zoals de ander behandeld wilt worden) De ander heet de ander, omdat ie anders is!!!
      PLatina Regel is veel betere insteek in mijn ervaring, zoals je je eigen waarden, normen, criteria en referenties goed blijft respecteren.

  9. Saskia Gerritsen zegt:

    Beste Robert,

    Via mijn schoonzusje, werd ik de vorige keer, uitgenodigd met haar mee te gaan, naar jouw mindpower-avond. Op dat moment was net ons 4 weken oude zoontje, 3 weken overleden. Mijn hoofd stond er toen niet naar. Dit keer spreekt jouw thema mij zeer aan en lijkt het een beter moment! Je kind verliezen, maakt een vreselijke impact in je leven en is je relatie blootgesteld aan een “pittige uitdaging”. Valt niet mee… Normaal kruip ik het liefst in een “hoekje” en bekijk ik alles vandaar uit. Dit keer zou ik de uitdaging aan willen gaan en 1 van de 3 deelnemers zijn?!

    Hartelijke groet,
    Saskia

    • Dearest Saski, we kennen elkaar dacht ik nog niet.
      Alleereerst mijn meest oprechte en diepste condoléances!
      Vanuit onze aardse beleving en manifestatie het ergste wat je kan gebeuren.
      Ik ben zeer geïnteresseerd hoe jij hier verder naar kijkt vanuit mogelijk een grotere context en ben vereerd als je de tweede persoon wilt zijn met wie ik de 4 stratgiën hoe om te gaan met negatieve energie op 28-9 mag evalueren. Hoe je taai. Graag via benninga@mindpower.nl je telefoonnumler, zodat ik met je voor kan spreken. Hou je taai, x Robert

  10. Theo Roos zegt:

    Als ik denk aan hoe ik omga met negatieve energie word ik altijd een beetje onzeker. Ik heb de neiging dingen weg te stoppen, te doen alsof het er niet is. Dat betekent eigenlijk dat ik er niet mee deal en dat het op onverwachte momenten weer de kop opsteekt.
    Ik baal ervan dat ik van sommige dingen meer dan 1 keer een klap krijg. Ik baal dat ik negatieve energie niet in een context plaats en ik baal ervan dat ik hierdoor soms mijn eigen ontwikkeling in de weg sta.

    Ik heb er veel over gelezen en ken dan ook de meeste principes die zouden moeten gelden. ik ben van huis uit een positief mens en ben van mening dat je zaken buiten je eigen invloedscirkel beter kunt laten rusten. Maar ik heb wel het gevoel dat die invloedscirkel steeds kleiner wordt.

    Kijk, we worden allemaal geconfronteerd met negatieve energie, maar zou het zo kunnen zijn dat ik die negatieve energie onbewust ergens opsla? Kan het zo zijn dat ik door die opslag van negatieve energie het universum soms de verkeerde kant op wijs?
    En zo ja, moet ik niet eerst die opgeslagen negatieve energie kwijt?
    Want is het niet zo dat als je een opslagplaats negatieve energie hebt, dat je dan heel makkelijk nieuwe negatieve energie toelaat? Dat je dan door misschien wel zogenaamd positief te reageren die negatieve energie niet verwerkt, maar bij de rest opslaat?
    Als dat zo is, moet die opslagplaats nodig aangepakt worden.

    Ik heb op mijn werk de laatste jaren gedeald met nogal wat frustratie. Het gevolg is dat ik steeds weer nieuwe dingen aanpak om positief in mijn werk te staan (zogenaamd positieve energie halen uit negatieve ervaringen). Maar ik merk nu dat relatief kleine brokjes negatieve energie de balans tussen mij en mijn werk dreigen te verstoren. Dat lijk me niet OK.

    Bedankt dat je deze vraag stelt, want door het willen beantwoorden van deze vraag herken en erken ik al een aantal processen bij mezelf. ik zou dan ook vereerd zijn om nog meer van je vragen te beantwoorden.

    Het is op 28 september in ieder geval een weerzien na lange tijd.

    Groet,
    Theo

  11. Miranda Lourens zegt:

    Gewoon… loslaten!

  12. Jo-Ann zegt:

    Een coachsessie van 2000 euro, wow! Dat maakt me uitermate nieuwsgierig!

    Omgaan met negatieve energie:

    – Verwonderen: wat gebeurt hier?
    -Afvragen: zoek deze persoon bewust of onbewust wellicht een katalysator in mij?

  13. De persoon met wie ik de uitgebreide coaching sessie t.w.v. € 2.000 ga doen zal ik op 28-9 op de Mindpower Club bekend maken. De input via deze blog is daar dus bepalend voor. Blijf je verwonderen, beste Jo-Ann, prima attitude.

  14. Kelly zegt:

    Hallo robert,
    Negatieve energie heeft altijd centraal in mijn leven gestaan, ondanks ik pas 20 ben!
    Het is zit er al van kleins af aan in, altijd kritiek op andere, nooit op mijzelf!
    Als er iets ”mis” ging, was dat nooit MIJN eigen schuld maar had het altijd iets met andere te maken.
    Ik was totaal niet gemotiveerd, wist niet wat ik met mijzelf en mijn toekomst aanmoest.
    Na het afronden van het middelbaarvoortgezet onderwijs heb ik besloten te gaan werken, zonder diploma’s zit er niet veel meer in dan de Horeca, dit heb ik 3 jaar lang volgehouden.
    Elke dag was een strijd, werk doen wat je helemaal niet bevalt, maar in de wetenschap zijnde dat er geen andere optie ( op dat moment ) is, zorgt voor een heel negatief gevoel.
    In plaats van te kijken naar de dingen die ik niet had, ging ik me juist verdiepen in de dingen die mij dagelijks ”plezier” brachten.
    Dit bleek al gauw sport te zijn, na een x aantal sollicitaties bij sportscholen waarbij de keuze steeds op een ander viel, begon ook nu de moed weer in mijn schoenen te zakken, maar in plaats van boos te zijn op diegene die mij die baan ( voor mijn gevoel ) niet gunde, ging ik erover nadenken WAAROM ik die baan niet gekregen had en of er voor mij wat anders in het verschiet lag, en zo ja WAT was dat dan????.
    Ook dit proces heeft even geduurd.
    Uiteindelijk ben ik tot het inzicht gekomen dat ik mensen wil helpen, helpen op weg naar een gezonde levensstijl waarin mensen zich voor 100% happy voelen in hun eigen lichaam, hetzij in de vorm van gewichtsafname, maar ook dat stukje ”bewust” met voeding omgaan kan een hele verrijking zijn! (daar ik zelf ook 12 kg ben afgevallen en veel beter in mijn vel zit dan voorheen!)
    Ik ben gestart met de opleiding gewichtsconsulent, en dit bevalt mij tot op heden zeer goed, ook werk ik bij een bedrijf dat aansluit op deze opleiding, GEWELDIG!
    In de toekomst zie ik mij als zelfstandige aan de slag gaan, dit is mijn DROOM!
    En door het lezen van jou boek Robert, weet ik zeker dat wanneer ik mij blijf focussen op dat wat mij zo veel voldoening en positieve energie geeft, ik dan mijn droom heel snel zal verwezenlijke !, voordat HEEL ERG BEDANKT!

    • Beste Kelly, schitterende transformatie, super! gefeliciteerd! Prachtige reis die je maakte en maakt. Ga zo door en deel je pad met anderen, daar is grote behoefte aan! Graag tot 28-9?! Zal je nog verder sterken in je keuzes en verdere ontwikkeling! Beste groeten, Robert

  15. Er zijn momenten waar weten, voelen en bedenken in eens ophouden. Waar alle ervaringen, kennis, relaties en meer, niet voldoende zijn op dat moment om negatieve energie om te draaien. 1 jaar geleden is mijn man op 48 jarige leeftijd overleden. We hadden net een huis gekocht, volledig uit de route (verhuisd van het westen naar noord-groningen), het huis gestript en drie maanden later overleed hij. Welke consequenties dit had kan ik wellicht in persoon vertellen. Nu 1 jaar verder, met verdriet, diepe dalen en tegelijkertijd gedragen door steun en liefde van vrienden en dierbaren. Wat ik tot nu toe gedaan heb? Overal volledig doorheen gaan. Ik kan alleen maar dicht bij mijn gevoel blijven. Helaas kan ik 28 september er niet bij zijn omdat ik die avond zelf een training geef. Mocht op 26 oktober eveneens een viertal mensen worden gevraagd hun verhaal te delen, dan zou ik daar graag bij zijn. Pay it forward.

    In dank,
    Josephine

    • Beszte Josephine. Ja zeer impactvol wat je hier met ons deelt. Jammer dat 28-9 je niet lukt. 26 oktober wordt weer een geheel ander thema. Laten we een keertje bellen om hier samen over van gedachten te wisselen: lijkt me fijn, goed en belangrijk.
      Als je dat ook wilt, stuur me dan een e-mailtje naar benninga@mindpower.nl met je telefoonnummer. Tot snel, be well, Robert

  16. John Koning zegt:

    Negatieve energie, tegenslagen zou ik het liever noemen. Na drie maal in 5 jaar tijd tijdelijk zonder werk geweest te zijn weet ik als geen ander hoe je met negatieve energie moet afrekenen. Ontslagen worden is 1, weer jezelf terugvinden en vol goede moed er tegenaan gaan om weer die nieuwe uitdaging te vinden is 2. Hoe ik dat doe, je niet laten lijden door alle negatieve berichten en ontwikkelingen, gewoon tegen de stroom in je eigen koers varen en bereid zijn om van je fouten, die je altijd maakt, te leren en daar weer energie uit te putten om met hernieuwde positieve energie door te gaan.

    • TOP, John, ik ben trots op je en blij voor je dat het je lukt zo op deze omstandigheden te responderen. Ik nodig je graag uit de derde persoon te zijn, als je dat wilt, die ik na de pauze a.s dinsdag op de Mindpower Club avond samen te converseren over jouw manier van aanpak. Velen zullen daar graag vanh leren. Laat even weten of we dat dan samen gaan doen. Be our guest! Ciao, Robert

  17. Guido Wuner zegt:

    Hoe je denkt is hoe je het ziet. Ooit heel lang geleden heb ik je gesproken. Immidels ben
    Ik er achter dat negative energie vaak te maken heeft met verbondenheid. Durf los te laten. Denk anders, zie anders. Uitendelijk is alles een illusie. mijn verhaal? Staat op mijn blog. Ik? Ik ben happy. Met al mijn toppen en
    dalen. Het ga je goed! Big hug guido

  18. Morgen avond 28 september maak ik tijdens onze Mindpower Club in Utrecht (er zijn nog plaatsten vrij!) bekend wie de coaching ter waarde van € 2.000,00 gewonnen heeft. Het wordt weer een hele bijzondere avond. Ciao, tot gauw, Robert

  19. Christiaan zegt:

    Hoe ik omga met negatieve energie?
    Met veel mededogen.
    Naar mezelf toe. Naar de situatie toe. En naar anderen toe.
    We kunnen op vele manieren naar stress kijken en met stress omgaan,
    maar jarenlang onder druk staan, heeft impact, geestelijk en/of lichamelijk.
    Mededogen heeft me geholpen om rustiger te worden. Geen schuld bij iets
    of iemand te zoeken. Om tijd te maken voor mezelf en m’n omgeving.
    Om ontspannende activiteiten te doen als zwemmen en fietsen.
    Ik heb nog een eind te gaan om terug volledig in m’n eigen kracht te staan.
    Daar ga ik voor.

    Groeten uit België

    Christiaan

  20. Bravo, Christiaan, ge’weldig filmpje op je meest recente tweet . Kijk allemaal maar evenhttp://www.youtube.com/watch?v=Ceg6NQKHd70 en respondeer soweiso op elkaar , lijkt me prima als je zin hebt.

  21. Beste Robert,

    Hoe ga je om met negativiteit? Negativiteit is een issue wat mijn hele leven heeft gespeeld en beinvloed heeft. Doordat ik telkens geconfronteerd word met negatieve energie ben ik een hele lange tijd alleen bezig geweest met overleven. Ik heb zoveel ellende meegemaakt dat ik daar wel een boek over kan schrijven, wat ik misschien ook nog wel ga doen. Van alle tegenslagen heb ik echter veel geleerd en ben ik krachtiger geworden. Uit dat hele diepe dal ben ik door heel hard werken en met een positieve instelling uitgeklommen en sta op dit moment op het keerpunt in mijn leven. Overleven wil ik nooit meer en ik zou heel graag in aanmerking komen voor een persoonlijke sessie zodat ik samen met jou een goede basis kan leggen voor de rest van mijn leven.
    Ik verheug me op de bijeenkomst morgenavond.
    lieve groet
    Wilma

  22. Jacqueline de Vree zegt:

    Als mij iets dwars zit of ik kom er niet uit dan ga ik zingen. Geen liedjes maar klanken diep uit mijn binnenste. Soms komen dan ook tranen. Ik blijf klanken zingen en voelen waar de spanning zit en daar “zing ” ik naar toe. Dit gaat meestal over in klaagzingen na verloop van tijd. heel helend en verhelderend.

  23. carla pels zegt:

    Beste Robert.

    Gitser bij toeval naar een sessie van je geweest in de jaarbeurs waar je binnen 3 kwartier me wist te inspireren. Vandaag je boek helemaal uitgelezen die ik gekocht had en die ga ik geven aan iemand die het nodig heeft. Het zijn kleine dingen die uitgroeien tot iets groots. En zo hebben die paar minuten van jou me ervan bewust gemaakt van hoe je iets kunt bereiken.

    Bedankt dat je me raakte met al je energie….en ik ga er zeker iets mee doen.

    Groet, Carla

    • Beste Carla, heel fijn en goed dat dit gebeurde. Ik ben zeer geïnteresseerd wat jou zo raakte. Hoe beter ik de behoeftes van deelnemers ken, des te beter kan ik zo veel mogelijk mensen bereiken om de kwaliteit van hun leven verder te verbeteren. De Bilderberg Hotel Groep en ik zijn in gesprek om te kijken hoe we o.a. met ‘VitaMindjes’ hun klanten kunnen servicen. Safe Journeys, Graag tot ziens, Robert

  24. Hallo Robert,
    Het begint met bewustwording van hoe ik denk. Ik ben mij steeds meer bewust van het feit dat ik zelf mijn eigen negatieve energie creeer. Op het moment dat ik mij daarvan bewust ben vraag ik mij zelf: “wat voel ik?, wat doe ik?, wat kan ik?”. Ik kijk en voel vooral naar wat ik kan en wil. Ik wil de kracht in mijzelf voelen en vinden in plaats van mij te laten leiden door wat de buitenwereld vindt. Dat valt niet altijd mee, maar ik ben goed op weg. En verder zoek ik steeds vaker de natuur op en de stilte in mijzelf door middel van meditatie. Wanneer is je volgende Mind Power bijeenkomst? warme groet, Bianca

    • Hallo Bianca,
      Zeer herkenbaar. Wij mensen zijn net als een boot, je kunt je soor achter je goed zien. je kunt ook je koers bepalen naar voren; het pad dat je zult gaan, kan je nog niet zien. Dus wel leren van het verleden, plannen voor de toekomst, de wind goed inschatten en dan je eigen zeilen leren zetten o de manier die je het best naar je doel brengt. Met alles met wat met van binnen en buiten te maken heeft.
      Volgende Mindpower Bijeenkomst is de ééndaagse ”Haal het beste uit jezelf” op dinsdag 16 november in Vianen: van 10 tot 22:00, hele bijzondere interactive dag. Daarna 11 december “Sabbatical in one day’. Beide zeker doorbraak dagen. Als je interesse hebt, laat even weten op benninga@mindower.nl , dan gaan we iets bijzonders voor je regelen. Wie weet tot dinsdag? Safe Journey, Robert

  25. Conny Oraby zegt:

    Ach wat moet ik zeggen, het is wat vergeeld, het hangt nog steeds op alle spiegels. Wat voor mij werkt: elke dag in die spiegel kijken en jouw sticker nazeggen tegen de persoon in de spiegel: I Love You Tiger!!! En dan is elk begin van dag een feest. Dank je wel Robert!

Geef een reactie

